
تو را ...
تمامی تو را ...
نگاه مهربانت را ...
غرور نهفته در صدایت را ...
مهربانی هایت را ...
همه را در امن ترین جای دلم جای می دهم.
و هرصبح سرک می کشم به این دارایی عزیز .
و شب ها هوشیار و نگهبان به خواب می روم.
و اگرکسی از من بپرسد شغلت چیست؟؟؟
عاشقانه پاسخ می دهم :
خزانه دار یک "عشق مهربان"

نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ساعت 0:45 توسط ʍaɦdiყεɦ|
Ben ve sevgilimðx9fx92x8b...ما را در سایت Ben ve sevgilimðx9fx92x8b دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79